keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Shoot~ Saikoro

Hellou :D
Nytten olisi shootin paikka. Saikoro tarkottaa noppaa, eli siis noppashootti :D Ja tilaan Mimelle uuden peruukin, koska toi on ihan surkee laatunen... Ja vaatteitaki pitäis, ja synttärilahjaks sit (20.1) saan sille vrmaa obitsun :D Mutta empä taija löpistä enempiä, katsokaa shootti :D (se on aika lyhyt..)
 
 
 
 

 
 




 



Noin n u n .. Toivottavasti tykkäsitte, eikä muokkaukset ollu päin mäntyä.. Paitsi onhan mulla vielä jotain :D :
 
Mime: Heipähei ja tervetuloa seuraamaan "Mikä minulle sopisi lajiksi" ohjelmaan! Ohjelma ilmestyy kaksi kertaa viikossa, ja teidän täytyy päättää, sopiiko laji minulle, tai mitä minun pitäisi kokeilla! Tänään lajina on..

Mime: ..kunfu!

Mime: Aluksi teen kurjen! Huuu...

Mime: ..jaaa!

Mime: Sitten tietysti...

Mime: .. rauhoittuminen.

Mime: Ommm... Ommm..

Mime: Mitäs tarkat korvani kuulevat? Tunkeilija!

Mime: Hän saa kunnon kunfu nyrkistä!

Mime: Hajaa!

...

Mime: Voi ei, tyrmäsinkin Awan!

Mime: Älä huoli, Awa, minä vien sinut sairaalaan!

Mime: Eikun hetkonen.. Kunnon kunfu-mestari hoitaa uhrinsa itse!


Mime: Virkistävä isku varmasti auttaa!

Awa: mmh.. O.O ÄÄÄÄK ÄLÄ TEE SITÄ!!!!

Mime: Ahh.. Virkistävää iskua ei tarvittukkaan! Yoi!
Awa:  Olisiko edes ollut virkistävä..-.- Niin...

Mime: Haluatteko nähdä kuristusotteeni?

Mime: Kas näin! NNNNNNNNHGGGGHH
Awa: gghhgh

Mime: Oi, anteeksi awa nun

Mime: Noh, mutta kertokaa onko kunfu minua varten! Seuraavassa osassa kokeilemme...

Mime: ... balettia!

Noh... Mutta mitäs tässä löpisemään!

Terv. Fondue ja karkitXD













 

 





2 kommenttia:

I'm happy if I get comments~