keskiviikko 22. lokakuuta 2014

Final


Heip!

Oho, taas kaksi uutta lukijaa :o Kiitos ♥

Kuten otsikosta huomaa, tää on viimeinen osa tätä kuvatarinaa. Uutta tulee kyllä, ei hätää ;)
Mulla ei paljoa  höpistävää ole, oon tilannu nukeilleni jotain, ja saunatontut hyshys! Siitä vaan muut arvailemaan mitä se voisi olla 8)

Psst: Jos et oo lukenu edellistä osaa, paina tästä
Tuolta ylhäältä löytyy myös nyt "kuvatarinat" -osio, josta voit lukea köh linkeistä koko roskan kerralla :)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

PICFIC: Dirigable body part 4 





1 (1)





1 (2)


Mimeko: *räväyttää silmänsä auki hätkähtäen*




1 (3)


Mimeko: *nousee hitaasti istumaan* Aih...




1 (4)


Mimeko: *katselee ympärilleen*




1 (5)


Mimeko: *katse osuu poikaan*




1 (6)


Mimeko: Ase...




1 (8)


Mimeko: *muistaa*




1 (9)


Mimeko: Minä... tapettiin... kuollut...




1 (10)


Mimeko: *hysteerisesti* Älä tapa minua! Ole kiltti lopeta!




1 (11)


?: Hei, en minä sinua tapa!




1 (12)


?: Puhdistin vain asettani.




1 (13)


Mimeko: *varuillaan* Ai...
Olenko minä muuten kuollut? Miksi olen kotona? Kuulin laukauksen..ja sitten en muista mitään.




1 (14)


?: Ei, et sinä ole kuollut. Pyörryit vain. Ennenkuin se tyttö tappoi sinut, ehdin paikalle ja ammuin hänet. Sinun ei tarvitse olla huolissasi. Minä--




1 (15)


Mimeko: *keskeyttää* Ta-tapoit hänet? Tapoit Nanaen? *alkaa itkeä* O-onko Nanae nyt kuollut? 




1 (16)


?: Hei, en minä voinut tietää että se sinua tappava olisi joku tärkeä henkilö!

Mimeko: *ei kuuntele* Häntä ohjasi paha henki... niin... hänen... pullossa...




1 (17)


Mimeko: *muistaa*




1 (18)


Mimeko: *havahtuu* Pullo! Näitkö sinä hohtavaa pulloa?

?: Juu, näin. En olettanut sen olevan tärkeä.




1 (19)


Mimeko: Se ei saa mennä rikki! Hae se! Sinun täytyy hakea se!

?: Hyvä on, hyvä on.




1 (20)


?: Mikä sinun nimesi muuten on? Minä ole--

Mimeko: Ei väliä. Hae nyt vaan se pullo. Onko Nanaen... r-ruumis jossain?




1 (21)


?: Hmh, raahasin sen yläkertaan.




1 (22)


Mimeko: *jää yksin*




1 (23)


Mimeko: *tuijottaa asetta*




1 (24)


Mimeko: V-voisin käydä Nanaen luona...




1 (25)


Mimeko: *astuu Nanaen huoneeseen* Enpä uskonut, että kun vihdoin Nanae pääsisi huoneeseensa jonka tein hänelle... hän olisi kuollut..




1 (26)


Mimeko: *tuijottaa Nanaeta*




1 (27)


Mimeko: V-voi Nanae...




1 (28)


Mimeko: *lysähtää maahan* Na-Nanae olen niin pahoillani... Minä.. minä en vain onnistunut... Yritin, ihan todella.




1 (29)


Mimeko: *itkee*




1 (30)


?: Hm, arvasinkin että tulisit tänne.




1 (31)


Mimeko: Oh, pullo!




1 (32)


?: Miten tämä auttaa mitään?

Mimeko: E-en tiedä...




1 (33)


Mimeko: Olen vain varma, että selvitän sen, ja palautan Nanaen itsekseen.




1 (34)


Mimeko: *laskee pullon hellästi maahan* Minä vielä opin, mitä minun pitää tehdä.




1 (35)


Mimeko: *jää tuijottamaan Nanaeta*

?: Hei, anteeksi että häiritsen, mutta uskoisin että voit auttaa paremmin kunhan olet syönyt jotain ja kerännyt voimia.




1 (36)


Mimeko: N-niin.. *pyyhkii kyyneleitä*




1 (37)


?: Tule, alakerrassa on varmasti jotain.


~PIAN~



1 (38)


Mimeko: Miten sinä ylipäätään löysit tänne? Mistä tiedät missä asuin? Ja miten oikein pääsit sisään?




1 (39)


?: Olen nähnyt sinut monesti menevän tänne, joten ei ollut hankalaa arvata. Ovi ei ollut lukossa, joten pääsin sisälle yllättävän helposti.




1 (40)


Mimeko: Niin.. Taisin unohtaa lukita oven.




1 (41)


?: Mutta kuule, en vieläkään tiedä sinun nimeäsi?




1 (42)


Mimeko: Ai, niin. Minä olen Mimeko.

?: Minä olen Dean.




1 (43)


Mimeko: Mistä sinä oikein tulet? Missä perheesi on?




1 (45)


Dean: Hm, samaa voisin kysyä sinulta.

Mimeko: Vanhempani kuolivat kauan sitten, kun pahuus hyökkäsi taloomme.




1 (46)


Dean: Ai, anteeksi kun kysyin.

Mimeko: Äh, ei se mitään.




1 (47)


Dean: Voisinko millään jäädä asumaan tänne? Minulla ei ole kotia, koska...

Mimeko: Ei, ei sinun tarvitse selitellä. Voit jäädä ihan hyvin.

Dean: Selvä. Kerron sinulle kyllä vielä tarinani. Jos vain viitsin.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

xoxo Fondue


15 kommenttia:

  1. OMG Mimeko ja dean♥ niin ihana tarinaaa ♥♥♥

    VastaaPoista
  2. OMGOMGOMGG IHAANAAAT <333 ;--; En olis uskonu et deanista tulee kunnon pahistappajapoju 8)))) <3 Ihana tarina jaa musiiikki sopi ihanasti >w< !!!

    VastaaPoista
  3. ÄÄÄ BYÄBYÄÄÄ NOORA MIKSI TÄMÄ ON NIIN IHANA, MIKSI SINÄ OLET NIIN HYVÄ, MIKSI SINÄ OLET NIIN IHANA♥♥♥ ;_____; ihana kuvatarina jajaja mimeko on niin söpö, noora kerroppas taas miksi? ;___;
    ++musiikki saa ekstra maininnan♥
    kyllä deanilla on menkat :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei Deanilla ole menkkoja xD
      Kiitos hirveästiiiih ;-; ♥♥

      Poista
  4. Deaneko
    Ehehehehhehe paritusnimet kunniaan (8 ihana picficci ja mimeko on niin kaunis ah en kestä <3

    VastaaPoista
  5. Kivaisa tarina :3
    Mimeko on ihanainen <3

    VastaaPoista
  6. Upee kt! :3 <3

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Oih, aivan älyttömän ihana kt ♥
    Ihanaa että sä postasit taas c: ootin innolla


    http://tiinuskadreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. voi apua kui ihana ♥ :''3

    pullip-sisters.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. nonnii Demeko on niin uus nukke OTP Heheehehee ;)

    VastaaPoista
  10. HAHAAAHAHAHA minä paha kerron mikä se onnmmmnmnmm













    SE ON



















    Yks hieno juttu
    Ja ihana kuvatarina 030 Dean tuuthan meille nii mä voin parittaa sut ja Sakuran keskenääXD

    VastaaPoista

I'm happy if I get comments~