lauantai 22. elokuuta 2015

Anteeksipyynnön velka on mittaamaton


En tosin tiedä, onko otsikossa edes järkeä. Aivoni ovat jäässä.

Heipähei vaan kaikille. Ai kuka mä olen? Ei ihme että oot jo unohtanut. Mutta joo, minahän se.
Tiedättekö, mun nukkeinnotus on ollut ihan puissa. Tai no, niin on nytkin. Miksi mä postaan on Hertan ansiota, joka raahasi mut kuvaamaan. Nämä surkeat muutama kuva ovat tosiaan tältäpäivältä, muokkaamattomia, ja sitä rataa kuitenkin. Mun kaikki taidot on niin ruosteessa. Oikeasti, luulin että nää kuvat onnistui paremmin.

Vaikka mun nukkeinnostus on ihan maassa, en silti tahtoisi lopettaa. Puolelta nukeistani puuttuu jotain, vaatteita pitäisi tehdä, raha on kuitenkin hiukan rajallinen asia. Lisäksi mulla on kaikkea muutakin ja nuket tuntuu hiukan stressaavilta. Niiden hylly ei ole siisti, tavarat ihan epäjärjestyksessä ja niin edelleen.

Mä kuitenkin tahdon taas yrittää, yrittää olla aktiivisempi, vaikka nää "ekat" postaukset tuntuisi pakkopullalta.
Kuvatarinasta sen verran, että mä varmaan jäädytän sen nyt hetkeksi. Mun täytyy keksiä siihen kunnon juoni, koska mä en pääse tähän mun tarinaani itse enää sisälle. Voi olla, että mä poistan kaikki nykyiset osat ja aloitan alusta, jos siltä tuntuu.

Kiitos jos luit ylläolevan tekstin, elättelen toivoa että osaisitte antaa ihania neuvojanne niinkuin aina.

~ ~ ~ ~ ~

IMG_7552



IMG_7570



IMG_7582



IMG_7601



IMG_7604



IMG_7650


~ ~ ~ ~ ~

Niin tosiaan, tämä neiti on Ann nimeltään ja mallia Pullip Grell.

xx


9 kommenttia:

  1. hei. apua. en tiedä mitä kommentoida, on niin harmillista kuullla kun joltakin niin taitavalta nukkeilijalta on nukkeinspi alhaalla :c toivon toki että sua alkaa taas innostamaan tämä paljon antava ja kehittävä harrastus, mutta toisaalta ymmärrän mikäli näin ei käy. en oo varma onko hyvä idea nimenomaan alkaa pakottamaan itteään tekemään postauksia, siinä voi mennä viimeisetkin kiinnostuksenrippeet.. tai en tietenkään ole varma, me ihmiset ollaan niin erilaisia :D silläpä toivon, että (vittu miten kliseistä en kestä itteeni) kuuntelet itteäs ja mietit mitä oikeesti haluut tehä. tsemppiä siihen ^^

    Ann on ihan superkaunis nukke ja mä ainakin just tykkäsin näistä kuvista! Tietysti parantamistakin löytyy, koska eikös se kaikilla niin ole ja itsensä kehittämisestä tässä on vähän niinkun kysekin 8) <3 tyttösen asu on myös aivan ihana valinta, merlin stockmekko yhdistettynä kukkaseppeleeseen uhh. sukkahousut toi tuohon semmosen alkusyksyn lookin josta todellakin tykkään ^^ lempparikseni kuvista nimeäisin varmaan tuon neljännen, mukavan luonnollinen asento Annin kurkistaessa tuolta lehtien seasta.

    mua ei myöskään haittaa noi flickrin jutut, koska ne tulee vaan sillon kun hiiren siirtää kuvan päälle ja noitahan voi selata hiiri tuolla sivummalla ~ blogger on vaan niin ärsyttävä huonontaessaan kuvien laatua, hnngh miten kätevä oikeasti ois vaan ladata ne suoraan postaukseen! D:

    joo mutta hei mutta postaa taas pian - jos siltä tuntuu! ♥

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä! Itsellänikin tuntuu joskus että nuket eivät kiinnosta, mutta kunhan sitä vain vähän näprää niillä jotakin niin heti alkaa taas innostamaan. Toivottavasti saat itsesikin pian taas aktiivisemmaksi! ^__^

    http://minpudolls.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. ihanaa kun postaat pitkästä aikaa <3
    hirmu sieviä kuvia kaikesta huolimatta! toivottavasti saat nukkeintoasi taas keräiltyä ja postailet pian uudestaan ^3^

    uus banneri on kanssa nätti! grell on kyllä niin jumalainen malli en kestä

    VastaaPoista
  4. Todella kauniita kuvia, ihanaa kun postasit taas!

    Ikävää kuulla että olet kadottanut motivaatiosi nukkeiluun. Toivottavasti löydät blogisi suhteen ratkaisun, joka tuntuu sinulle oikealta - oli se sitten nukkejen kuvaaminen tai tauon pitäminen - älä kuitenkaan suotta ota stressiä blogistasi, kirjoitat tänne ennen kaikkea itseäsi varten! ♥ Tsemppiä! c:

    VastaaPoista
  5. Ann on aivan ihana ja pullip Grell on hieno malli.<3 Kuvat olivat ihania ja valoisia ja niissä oli upeat värit.

    Älä ota blogaamisesta stressiä. Jää, vaikka pienelle tauolle jos tuntuu. Suurin motivaation tappaja on nimittäin pakolla tekeminen. Kirjoitat blogia ja harrastat nukeilua itseäsi varten et meitä varten ja harrastuksenhan kuuluu olla mukavaa eikä stressaavaa. Löydät kyllä ratkaisun. Tsemppiä ja kaikkea hyvää!

    VastaaPoista
  6. Annbby♥ Toi eka kuva oli mun mielestä ehkä kivoin vaikka kaikki kuvat olikin tosi hienoja ja siis Ann on liika ihana en varmaan kestä koska grell on ihana malli ja toi musta peruukki sopii sille niin hyvin!! :*

    VastaaPoista
  7. Oon niin myöhässä mutta näköjään ehdin vaan kommentoida puhelimella nykyään sad. mutta sun uus nukkesi on upeaa, grell on ihanan uniikki malli ♥ sekä ota rauhassa, mä rakastaisin sitä jos postaisit enemmän mutta en halua että tää bloggaaminen tai edes nukkejen kuvaus tuntuu susta pakkopullalta :( joten take ur time, mutta odotan aina innolla sitä että postaat, muista se !!

    VastaaPoista
  8. Ihania kuvia! :3 Onneksi et lopettanut, sillä kuvasi ja blogisi ja nukkesi ja kaikki tuovat iloa päivään owo

    VastaaPoista
  9. harmi kun ei ole nukke innostusta :( toivottavasti innostuksesi vielä nousee. Ihania kuvia :3 Pidän tästä blogista todella paljon! olen samaa mieltä Niiri.Viiri : n kanssa

    VastaaPoista

I'm happy if I get comments~