lauantai 27. helmikuuta 2016

tämän aikakauden loppu



IMG_9511





Moikkamoi, rakkaat lukijat. 

Kuten olette varmaan huomanneet, en ole tätä blogia oikein päivitellyt. Mun innostus on pudonnut nollaan, eikä se täältä enää selvästikään nouse. Tämä on siis mitä todennäköisimmin viimeinen postaukseni.


IMG_9482


Myynkö nukkeni? Juu. Jos olette jostain erityisen kiinnostunut, voitte kysellä sähköpostissa fonduejuusto@gmail.com lisätietoja yms. Parhaiten kuitenkin löydätte nukkeni Facebookin Pullip - kirppikseltä. En tosiaan mielelläni lähde postittamaan nukkeja. 
Myynnillä ei ole kiire, myyn näitä nyt hieman hiljaisesti, ja katson meneekö kaupaksi yms. Voin siis odottaa vaikka kesään.


IMG_9462


Tää harrastus on antanut mulle ihan hirmuisen paljon, tosi ihania uusia ystäviä, hauskoja hetkiä, valokuvauksellista taitoa, sorinäppäryyttä... Kaikenlaista. Olen tosi kiitollinen, että aloitin tän joskus.
Yli kolme vuotta jaksoin näitä keräillä, nyt ne on kyllä lähinnä istuneet muutamia kuukausia ihan vaan hyllyn päällä ilahduttamassa.


IMG_9489


Olen tosi kiitollinen myös kaikille lukijoille, kommentoijille, satunnaisille vieraille, ihan kaikille, jotka on uskonut muhun, tsempannut mua, auttanut mua, kehunut mua, nostanut mun itsetuntoa, ihan kaikkea mahdollista. Varsinkin kommentoijat on saaneet ihanalla palautteellaan mua jatkamaan, oon päässyt eteenpäin, ja kehityksen näkee ihan kaikki.


IMG_9509



IMG_9776


Kiitos tosi paljon, jos jaksoit lukea koko postauksen. Nyt mun on aika sanoa teille kaikille

m o i k k a ♥ 




22 kommenttia:

  1. Harmillista, että lopetit;___; Kuvasi ovat nimittäin kauniita<3 Mutta toivon sulle hyvää jatkoa♥

    VastaaPoista
  2. Voi ei ;_; Sun postaukset oli hirmu hyviä, mutta ymmärrän tottakai, että jos innostusta johonkin ei riitä, niin ei sitä kannata jatkaakkaan. Laitan sulle vielä myöhemmin sähköpostia liittyen nukkeloistesi myymiseen ;)

    Hyvää jatkoa ♥

    VastaaPoista
  3. Harmi että lopetit :(
    Paljonko Dean mahdollisesti maksaisi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. n. 80€, mutta tällä hetkellä KAIKKI nukkeni ovat varattuina :)

      Poista
  4. Harmi että lopetit ;____;
    Sun postaukset oli kivaa luettavaa, ja sun kuvat olivat ihania, kuten nukkesikin. <3
    Jään kaipamaan blogisi postauksia bloggerin etusivulla :(
    Jos kuitenkin olisit valmis myymään jompaakumpaa kahdesta ihan vasemmanpuoleisista nukeista, kuinka paljon pyytäisit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos todella paljon ♥ n. 80€ per kpl, mutta tällä hetkellä KAIKKI nuket ovat varattuina :)

      Poista
  5. harmillista kuulla, että tää on nyt ohi, mutta eihän se ikuisesti kestä :(
    On ollu ilo tutustuu suhun ja selailla sun mahtavia kuvia! Kaikkea hyvää jatkoon c:

    VastaaPoista
  6. Voih, harmi että lopetat :c
    Muistan kun oman nukkeiluni alkutaipaleilla eksyin sun blogiis ja inspiroit mua tosi paljon! Oon vaan niin onneton kommentoija, että en oo valitettavasti tainnu pahemmin osata ilmaista itseäni. ^^'
    Kuitenkin, kiitos tosi paljon, että kirjottelit blogiisi ja räpsit kuvia - niitä on ollut tosi ihana seurata. :3 Hyvää jatkoa sulle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista Emsu ♥ Ihanaa jos olen voinut inspiroida.

      Poista
  7. Voi harmi, tämä blogi on kyllä ollut ihanaa luettavaa! Ja mikä parasta, täältä on aina saanut valtavasti inspiraatiota :) Kaikki kuitenkin loppuu aikanaan ja toivotankin sulle hyvää jatkoa! ^_^

    ps. Laitoin korvan taakse tuon myyntijutun, täältä suunnalta saattaa siis tulla viestiä jossain vaiheessa, kunhan mietin asiaa! :> Ilmoitatko myynnistä erikseen blogissa vai onko se jo käynnissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa jos olen pystynyt inspiroimaan teitä ♥ Samoin! ♥

      En myy niitä blogissa mitenkään suuresti, vaan Facebookin kautta, ja tällä hetkellä kaikki nuket ovat varattuina :)!

      Poista
  8. tosi harmi että lopetit, muuta on ymmärrettävää et joskus jokin ennen niin mukava harrastus ei enää tunnukaan omalta. sun kuvat on ollu hienoja, kaikkea hyvää sulle! :3

    VastaaPoista
  9. Ikävää kun lopetat :c. Hirmu harmittavaa kun niin moni kiva nukkeilija tänkin vuoden aikana lopettanut jo. Siulla on niin ihanaisia nukkeja ja kuvia, että tulen kyllä kaipaamaan niitä ;3;.
    Minua harmittaa kieltämättä etten kerennyt nappaamaan Deania tai Nanaea :/. Toivottavasti näen heitä jossain muualla sitten :3 <3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :C Kiitos paljon Rose ♥ Ehkäpä jossain niitä vielä näät ^^

      Poista
  10. Oikein hyvää jatkoa sinulle, blogiasi on ollut ilo seurata! ♥ Toivottavasti ihanat nukkesi löytävät hyvän kodin, kenties pääsemme vielä joskus näkemään näistä kuvia uusien omistajien hoivissa. Kiitos vielä kaikesta, mitä olet blogisi avulla nukkeyhteisölle antanut, Fondue -- jään kaipaamaan postauksiasi! ;-; ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua, kiitos paljon tosi ihanasta kommentista Chihiro ;__; Olet itse inspiroinut mua paljon. ♥

      Poista
  11. Oot kyllä kehittynyt hirmuisesti! Sun postauksista on saanut paljon ihania ideoita ja niitä on ollut kiva lukea <3 No mutta hyvää jatkoa sulle :)

    VastaaPoista

I'm happy if I get comments~