sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Dolls' Room ♥

♥ Hello there ♥
 
Eli tänään näette nukketaloa, ei mikään kummonen postaus mutta kuitenkin c: Mitsukille ei ole omaa huonetta, mutta tulee olemaan, kunhan saisin vielä järjesteltyä vähän :) 
 
Mitäs pidätte uudesta ulkoasusta?
Tein uuden ulkan ja muutin aika paljon blogin ulkonäköä. Tällä hetkellä on vain yksinkertainen tekstibanneri ja ulkka on ehkä hieman tylsä, mutta hope u like it :) Favicon ei oo vielä toiminu, että ootellaan se viikko jos alkaisi toimimaan :3 Viikset taitaa olla aika suuressa roolissa, or vhat juu sei? :D
 
 

Vlogi 2.1 ja Pullipss 175
 
Mimeko: Heips! Minä esittelen Awan ja mun huoneet teille lukijoille, jotta tiedätte minne läävään Fondue on laittanut meidät asumaan :3 Tässä heti takanani on minun sänkyni <3
 

Vlogi 2.1 ja Pullipss 186
 
Mimeko: Sängyn vieressä on työpöytä, jossa on spagettilautanen koska en jaksa syödä sitä kokonaan >.< , muutama manga, onnenkolikko, meikkiä ymsymsyms 8D
 

Vlogi 2.1 ja Pullipss 188
Mimeko: Tuolla nurkassa on mun pupupinnit, Hello Kitty ja vihko jonka omin c:

Vlogi 2.1 ja Pullipss 191
 
Mimeko: Tässä on mun kiv.. siis Tässä on Awan palikat, miksihän se on tuonut ne tänne >:( Aina sotkemassa..
 
Vlogi 2.1 ja Pullipss 197
 
Mimeko: Tuolla on mun kenkiä ja kitara, jota en osaa soittaa mutta soitan silti ja Fonduen korvat menee rikki eiku
 
Vlogi 2.1 ja Pullipss 195
Mimeko: Mulla on myös kaksi orpoa lemmikkioravaa, koska olen eläinrääkkääjä <3 Siis öö eläinrasisti <3
 
Fondue: Mimeko se on "eläinrakas"
 
Mimeko: AAA siis olen eläinrakas, testasin ootteko hereillä uwu
 
Fondue: *naamapalmu* :D
 
Vlogi 2.1 ja Pullipss 203
Mimeko: Öö täällä toisessa nurkassa on mun kello, joka näyttää joka päivä viittä vaille kahdeksaa, tosi kummallista miten herään aina siihen aikaan... :D Öö tommonen nallefiguurijuttumikälie, harja ja kahvianom :) Hyihyi kahvi on pahaa :C Oikeesti siellä on kaakaota mutta ethän kerro sitä noille Fondue, kun kahvinjuominen on niin tyylikästä :D
 
Fondue: enen.. 8))
 
Vlogi 2.1 ja Pullipss 207
 
Mimeko: Sitten alakerrassa on Awan ihana... öö siis Awan huone, jossa on paljon leluja nwn" Täällä on kaikennäköstä multapöllittyä >:c Mun kaikki lelut :´< tavaraa, joita en jaksa esitellä nyt erikseen 8)
 

Vlogi 2.1 ja Pullipss 208
 
Mimeko: Tässä kuitenkin Awan minimansikka sänky C: Miks mä en saanu mansikkapatjaa? >:C
 

Vlogi 2.1 ja Pullipss 212
Mimeko: Takaseinustalla on leluarkku ja tuoli ja heppa ja SUPERMIEEESS <3 tuolinalla ono"
 
Vlogi 2.1 ja Pullipss 214
Mimeko: Ja tuolla nurkassa söpö pieni LIPS Eiku Fondue miten se lyhennettiin?
 
Fondue: *kuiskaa* LPS :D
 
Mimeko: öö niin Awan LPS, sieltä roikkuu myös mun huiveja ono"? ja Awan sohva ja sen kamera joka on mun :C
 
Mimen suorathiuksetPLAKIAKS 001
 
Mimeko: Noni hyvä siinä oli kierros :> Fondue ethän kuvaa enää?
 
Fondue: enen >8D
 

Mimen suorathiuksetPLAKIAKS 005
 
Mimeko: Hyvä koska sitten kukaan ei saa tietää että nää palikat onkin mun ja leikin niillä 8) Ethän varmasti kuvaa?
 
Fondue: EN! :D
 
Mimeko: Kuvaathan! >:C
 
Fondue: En mä näitä mihinkään laita, oot vaan niin söpö 8)
 
Mimeko: Ai no kiitos *jatkaa leikkimistä* AKJHGRFHIS Tää pino kaatu taas :c AWAA....tuu auttaa!
 
 
 
 
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
 
Siinä teille :) Toivottavasti ei ollut liian sekava, kun noita pienellä kirjotettuja tekstejä riitti :D Sorryh :d Mutta ens kerralla tulee joko shoot Awasta tai draamista! Joten laittakaa kommenttia kumpaa haluutte ja kertokaa myös REHELLINEN mielipide ulkasta :>  En suutu mistään kritiikistä ;) Tahdon oikeastaan sitä, jotta tiedän mihin suuntaan mun pitää muuttaa :)

Ja noi kaks vikaa kuvaa on Mimekosta, kun olin suoristanu sen hiukset <3 Näyttää paremmalle noin, eiks niin :)
 
 


11 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, oi kun Mimeko on suloinen <3 OOOOOOOOOOOH EKA KOMMENTTI!!!!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja Mimeko kiittää ;3 ja olit nopee :)

      Poista
  2. Että Mimeko on söpö :3
    Ihana koti tytöillä ♥

    VastaaPoista
  3. Ihana nukketalo >u< Mimeko on tosi sulonen <3 Tää ulkoasu on kyllä kiva mutta banneriin voisi ehkä tulla jonkun nuken kuva ^^

    VastaaPoista
  4. aaaawwww<3<3 ootko hobiittifani? jos oot nii voitko käydä kurkkaa tän blogin? :3

    http://thehobbitluver.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Mimeko on tosi söpööö ja ihana koti tytöillä ja mistä noin hieno kitara ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kitara on oikeasti joku Bratzien kitara jonka olen saanut kaveriltani :)

      Poista
  6. Mimeko on ylisöpö :) Jonain aamuna heräät ja huomaat, että joku blogisi stalkkereista on varastanut Mimekon...

    VastaaPoista

I'm happy if I get comments~