maanantai 20. tammikuuta 2014

Onnea Mitsuki 1v! (ja minä)

HELLOOUUU EVRIVANN!!
 
Eli Mitsuki on nyt ollu mulla vuoden, ja itsekin täytin neljätoista :3 Synttärilahjaksi ei tullut mitään nukkeaiheista, mutta rahaa tuli... >:D
 
Postaus ois muuten ollu myös pieni juhlapostaus yks neljäsosa sadasta lukijasta, mutta joku lukija oli häipynyt toissapäivänä, joten saatte nyt vaan Mitsukin "Kehityskaaren".
 
 
Mitsukista eka kuva. Huomatkaa kauhea laatu :/ Tässä siis täysin stockina.
   
Sitten Mitsuki sai uuden peruukin.

Ja sitten leikkasin peruukkiin otsiksen ja Mitsuki sai Mimekon stock chipit.

Sitten Mitsuki sai uudet chipit.

Ja tuossa on nykytilanne, eli peruukki vaihtui :)

Joten hyvää synttäriä Mitsuki :3
!HUOM! Julkaisin postauksen melkein kokonaan kännykällä, joten jos kuvat on pieniä, muokkaan tätä postausta. Ja syy miksi postaan kännykällä on se, että flickr vamoo 
☆☆☆☆☆☆☆☆☆

xoxo Fondue ♥

Ja päivitin noiden profiilit!!

10 kommenttia:

  1. Onnea kummallekki^^ Ihana Mitsuki♥

    iidakki.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Onnea molemmille! Fondue olet jo iso poika *taputapu* :D Mä oon huhtikuussa vasta 13 TT_TT mä oon pieni xD ONNEEEE ♥♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojaa, kyllä siitä nopeesti kasvaa ^^ POIKA ??!??? möyh ;CCCC okeiokei kiitti paljonn <3

      Poista
  3. ONNEAAAAA MITSUKIII OLET NYT PALJON SÖPÖMPIIII!!!

    ...mitä
    Joka tapauksessa onnea Mitsukille ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitsuki kiittää :) ...hetkonen... ó.ó ei onnitteluja minulle... MITSUKIIH! älä ole niin söpö >:(( Noei, kiitti kommentista <3 :)

      Poista

I'm happy if I get comments~