keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Möh & Haaste TEILLE

☃ Moi ☃
Täällä on vihdoin lunta.. Mutta se ei liity mitenkaan nyt tähän postaukseen.
Mä oon kipeenä, eikä tänään ollu tarkotus tulla postausta, mutta kun näin että mulle on tullut yksi uusi lukija lisää, se innosti tekemään postauksen kuumehoureissa ja päänsäryssä.
 

1yksi


2kaks


3kol


4nelj


5viis


6kuuuu


7seiska



8kasi


9ysi


10kybää


11yksitoista;D


12kkaatoo


13kootoo


14neetoo


~~~~~~~~~~~~~~~~
 
 
Sitten päätin tehdä teille lukijoille....
 
 
...HAASTEEN! noentiiävoikotätäkutsuuhaasteeksmutihasama :D
 
Eli tähän postaukseen ei saa kommentoida mitään positiivista, vaan negatiivista! Eli kommentoikaa jotain negatiivista tähän postaukseen, saa liittyä myös ulkoasuun :)
Tahdon todella että osallistutte tähän. Se auttaa mua paljon :)


^Osallistukaa^ Negatiivisuudet esiin!

14 kommenttia:

  1. hmm...dalin hiukset ovat tummat, ja samoin marsuni :'( (en keksi muuta)

    VastaaPoista
  2. Nyt heitit hankalan haasteen..
    No tuota, ehkä se että jotkut kuvat olivat vähän tummia ja siksi niistä ei saanut selvää? En mää tiiä xd

    VastaaPoista
  3. Osassa kuvassa ehkä vähän sumee laatu, mut mul ei ois oikeen varaa sanoo niin xd
    ja öö... tuolta rusetista tuli langan pätkä U____U

    hih :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista, ja kiva kun noin pikkutarkkaan asiaan kun langanpätkä rusetissa kiinnitit huomiota :) Itteniki alko se häirihtee :D Pitänee korjata asia!

      Poista
  4. Nooh... ehkä jotkut kuvat oli liian tummia ja... en keksi muuta xd

    VastaaPoista
  5. Aika pimeitä kuvia... Sorry en keksi muuta U_U

    VastaaPoista
  6. Yhyyy mä en haluu haukkuu näin ihania, eiku öööörrörrör noh okei mietin... Ömm no jotkut kuvat oli ehk vähän tummii ovo (joo mä oon niin hyvä tässä) xD

    VastaaPoista
  7. Kuvat oli tummi:C(oon samaa mieltä muittenki kans) Mut miitti kenties joskus???

    VastaaPoista

I'm happy if I get comments~